آخرین خبرها
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

آشنایی با سيستم ERP از طريق نرم افزار IFS در شركت سپهر افروز صبا

برنامه ریزی منابع سازمانی ERP

یکی از مهم ترين خدمات ارائه شده در شركت سپهر افروز صبا، پیاده سازی سیستم ERP شرکت IFS در ایران می باشد که در متن زیر به معرفی این شرکت(IFS) پرداخته خواهد شد.

شرکت IFS  توسعه دهنده و ارائه دهنده نرم افزار یکپارچه سازمانی برای مشتریان در حوزه های مختلف تولیدی، خدماتی و بازرگانی در سرتاسر دنیا است.  این شركت  با ارائه  برنامه های کاربردی  مشتریان خود را قادر می سازد تا به سرعت به تغییرات بازار پاسخ دهند و از منابع به شیوه ای كاراتر برای دستیابی به عملکرد بهتر کسب و کار و مزایای رقابتی استفاده کنند. داشتن محصولی با ظاهری کاربر پسند، قابلیت ماژولار در طراحی و انعطاف پذیری بالا برای پشتیبانی از مشتریان، شهرتی است كه این شركت طی سالیان متوالی كسب كرده است.

IFS در سال ۱۹۸۳ تاسیس گردیده ,  در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ کارمند و بیش از ۱ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این شركت پشتیبانی و ارائه خدمات نرم افزار ERP به مشتریان خود را از طریق شبکه داخلی در دفاتر محلی و همچنین نمایندگی ها در سرتاسر جهان (یک اکوسیستم در حال رشد) انجام می دهد. توسعه محصول توسط تیم تحقیق و توسعه IFS، عمدتا در سوئد و سریلانکا انجام می شود و با توجه به موقعیت مشتریان، حوزه فعالیت این شركت در شش منطقه انجام می گیرد:

  • شمال اروپا
  • اروپاي غرب
  • اروپاي مرکزی
  • اروپاي شرقي
  • آمریکا و آفریقا
  • آسیا و اقیانوس آرام

از عوامل مهم كه موجب پيشرويي IFS در مدیریت خدمات و پشتیبانی نرم افزاری ميتوان به موارد زير اشاره نمود:

  • ارائه نرم افزار كاربردی IFS Applications) ERP)
  • مدیریت خدمات هوشمند
  • قابلیت های كار در تلفن همراه
  • IFS Enterprise Service Management در عین حال پیشگام در زمینه مدیریت خدمات، مدیریت نیروی کار، لجستیك معکوس و موارد دیگر است. فلسفه و معماری کسب و کار IFS مبتنی بر ارائه راه حل هایی است که پیاده سازی، اجرا و ارتقاء آن آسان تر باشد. نرم افزار یکپارچه کسب و کار IFS قابلیت های یك نرم افزار ERP معمول را از طریق ماژول های بیشتر همچون CRM، SCM، PLM، EOI، مدیریت دارایی و قابلیت های MRO افزایش می دهد.

در مقالات بعدی  بیشتر با نرم افزار و امکانات ERP شركت IFS  آشنا خواهید شد…

برچسب ها : ERP , IFS , IFS در ایران , ERP در ایران , نرم افزار ERP , نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی , ERP & EAM Solutions , IFS ERP Modules , IFS Modules
نظرات بازدیدکنندگان
(بدون نظر)

نظری ثبت نشده
ثبت نظر جدید




توجه : تمامی اطلاعات با دقت تکمیل شود و پس از تایید مدیریت نظر قابل مشاهده خواهد بود